Komenda Miejska Policji w Tychach

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Jak zostać pracownikiem cywilnym Policji?

Osoba zainteresowana podjęciem pracy jako pracownik korpusu służby cywilnej w KMP w Tychach powinna:

  • Spośród ogłoszeń o naborze opublikowanych w Biuletynie Informacji Publicznych

      KMP w Tychach (na stronie internetowej:bip.tychy.kmp.policja.gov.pl) lub

      w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

      (na stronie: nabory.kprm.gov.pl) wybrać interesującą ofertę i na nią odpowiedzieć.

  • Skompletować wymagane dokumenty oraz właściwej treści oświadczenia

      wymienione w ogłoszeniu o naborze.

     (Patrz poniższe informacje - Jak poprawnie skompletować wymagane

       dokumenty?)

  • Złożyć w urzędzie lub przesłać pocztą swoją ofertę.

      Złożyć dokumenty aplikacyjne można u dyżurnego KMP w Tychach przez całą

      dobę , w zaklejonej kopercie, adresując:

    Komenda Miejska Policji w Tychach  Zespół Kadr i Szkolenia

    ul. Aleja Bielska 46 ,   43-100 Tychy

    lub przesłać dokumenty na powyższy adres. Termin składania dokumentów jest wyznaczony każdorazowo w ogłoszeniu o naborze. Za przesłane terminowo uznane zostają te oferty, które wysłano nie później niż ostatniego dnia wyznaczonego w ogłoszeniu jako termin składania dokumentów. Decyduje data stempla pocztowego. Oferty nadane/złożone lub uzupełniane po terminie, o którym mowa nie będą rozpatrywane.

  • Przystąpić do procedury naboru, o ile złożona oferta została wyłoniona

      w preselekcji (weryfikacji formalnej) do kolejnego etapu naboru oraz jak najlepiej

      zaprezentować swą wiedzę i umiejętności podczas kolejnych etapów selekcji.

Metryczka

Data publikacji 26.11.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Tychach
Osoba udostępniająca informację:
Artur Dziubany Zespół Łączności i Informatyki
do góry